Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sundarban Indian Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
Paul
3 jun 2026 om 15:54
het eten smaakte goed. was super lekker weer.
Ana
17 mei 2026 om 22:07
Very nice food always
ananya
14 mei 2026 om 23:16
No taste at all … bad experience
Paul
13 mei 2026 om 18:32
2 persoons menu was super het eten was voortreffelijk smaakte goed.
S
11 mei 2026 om 22:45
heerlijk eten!!!
Gonda
10 mei 2026 om 20:19
Lekker gegeten, goed op temperatuur en ingepakt.
Paul
9 mei 2026 om 12:07
smaakte weer heerlijk 1x vlees menu gegeten super
geertsma
7 mei 2026 om 20:56
Bezorging in orde. Erg lekker eten, maar je krijgt altijd een berg plastic afval helaas. (Niet alleen bij dit restaurant natuurlijk)
Armand
5 mei 2026 om 0:48
fantastische curry.
ELLY
4 mei 2026 om 21:16
Eerst x hier besteld, echt een aanrader.alles was vers, super warm of het net uit de pannen kwam. Echt lekker allemaal dus ik bestel hier zeker nog een x
Paul
30 apr 2026 om 17:35
was super alle gerechten .
Tim
17 apr 2026 om 22:23
Erg lekker, zoals altijd. En snel bezorgd. Top